lørdag 14. mars 2015

TOMATFRØ TIL SALGS!



Jeg har nå laget en egen "frø-butikk" med spennende tomatfrø på bloggen min. Hvert år samler jeg masse frø fra sorter som er frø-ekte. Mange av disse sortene er vanskelig å få tak i og selges sjelden på hagesentre, og må ofte skaffes fra utlandet. Jeg vil derfor tilby et utvalg frø av flotte tomatsorter med forskjellig form og farge her hos meg, slik at det skal bli lettere for deg å kjøpe frø uten store ekspedisjonsgebyrer og toll-avgifter som ofte påløper ved bestillinger fra utlandet!

 Siden med tomatfrø-salg er lett å bruke - det finnes sortsnavn med bilde av hver sort
. Alle sortene har link til ytterlige bilder og beskrivelse.

 Sortimentet for 2015 er frø som er samlet i 2014.
(Tomatfrø kan oppbevares i flere år på et tørt, mørkt og kjølig sted.)

 Frø-butikken blir oppdatert hver sensommer/høst etterhvert som nye sorter blir utprøvd hos meg!

Da ønsker jeg deg HJERTELIG VELKOMMEN til å ta en titt bland mange spennende tomatsorter!
Du finner siden ved å klikke på linken under: