onsdag 26. august 2015

OMTALER

Hei!
Jeg vil først og fremst fortelle hvor gøy jeg synes det er å bidra med frø fra så mange flotte og spennende tomater! Jeg synes det er viktig å kunne dele helt spesielle sorter som man ikke kan få kjøpt på hagesenteret.
Det finnes så mange fantastiske kulturarvstomater (Heirloom) som virkelig fortjener å dyrkes i hagene rundt omkring! Det er viktig at disse sortene ikke dør ut, veldig mange av dem har vært dyrket i generasjoner!
 Det finnes ca. 10 000 tomatsorter verden over. Du finner ikke fullt så mange hos TomatPrat, men jeg forsøker å spe på med en del nye sorter for hvert år :-)




Dette er en side hvor Du som har mottatt frø fra meg, kan legge inn en tilbakemelding i kommentarfeltet under dette innlegget :-) Det er til nytte for både meg - og andre som ønsker frø!!

Jeg  ønsker at all skal få en like god opplevelse som jeg selv har med tomatdyrkingen :-)


Er du fornøyd, fortell andre det!
Er du misfornøyd med noe, fortell det til meg! Gjerne i en mail eller en melding på facebook :-) Jeg er selvfølgelig også glad for positive tilbakemeldinger også! Men ikke nøl om det er noe du ikke er fornøyd med. Jeg vil så gjerne hjelpe til med å rette på en dårlig opplevelse :-)

*Har Du som leser dette, mottat frø fra meg tidligere, så er du velkommen til å legge igjen en kommentar/tilbakemelding i kommentar-feltet under her! Du kan også skrive en tilbakemelding på Facebook-siden, om du heller vil det :-)

*Er Du som leser dette ute etter tomatfrø fra både kjente og mer ukjente, unike sorter, så ta en titt i sortslisten HER



Ellers ønsker jeg alle en trivelig lesing her, på tomatbloggen!
Jeg håper bloggen er både til nytte og inspirasjon :-)
 
Hilsen Helene