torsdag 15. september 2016

Besøk av lokal-avisa!

I dag har jeg hatt besøk av en journalist (ei hyggelig dame) fra TA (Telemarksavisa). Hun ville lage en artikkel om min entusiasme for tomater, etter å ha blitt tipset om tomatbloggen.

Jeg gjorde ikke så store forberedelser, annet enn å høste litt tomater i forskjellige former og farger.
Det ble mye tomatprat og selvfølgelig smaksprøver! Intervjuet gikk veldig greit, jeg hadde nok å snakke om, haha! Jeg håper bare at jeg snakket og forklarte på en grei måte. Det kan fort virke mer avansert enn det egentlig er.

Assorterte tomater - høstet for anledningen!


Det ble ikke klart når artikkelen kommer på trykk, men sannsynlig blir det ganske snart.
Jeg er ikke typen som liker å eksponere meg selv og stille opp for fotografering - jeg trives best bak kamera! Likevel skal det bli gøy å lese artikkelen og se bildene!
Jeg kommer til å blogge om artikkelen når den blir publisert i avisa!

Ingen kommentarer: